Pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletnega portala hiša-sonca.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. S spletnim portalom upravlja podjetje AX SYSTEMS ADRIA d.o.o.Ob registraciji v sistem obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Geslo je tajno in znano le uporabniku. Uporabnik je dolžan zagotoviti verodostojne podatke ter varovanje podatkov, tako da bo v njegovem imenu in z njegovim geslom nastopal le on oziroma oseba, pooblaščena za nastopanje v njegovem imenu.Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletnega portala hiša-sonca.si pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
DOSTOPNOST INFORMACIJ(povzetek zakonodaje)Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije: a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra), b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon), c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami), d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku), e) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave), f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza, g) način plačila in dostave, h) časovno veljavnost ponudbe, i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka, j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
PONUDBA ARTIKLOVZaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba spletnega portala ažurira in spreminja pogosto in hitro. Cene so predstavljene kot »spletne« cene in »redne« cene.Redne cene so ponavadi priporočene prodajne cene proizvajalca oziroma uvoznika ali cene, ki jih sam oblikuje ponudnik. »Spletna« cena je cena, ki velja za nakup preko spleta v primeru 100% plačila z gotovino ali plačilo predračuna z nakazilom na TRR ali po povzetju.
Za zadovoljstvo naših kupcev skrbimo predvsem s skrbnim in ažurnim vnosom točnih informacij o naši ponudbi, posebnim posluhom za potrebe naših kupcev in prizadevanjem za reševanje težav, nesporazumov in zapletov; razpoložljivostjo za dodatna pojasnila in pomoč tako pred nakupom, med nakupom in v času po nakupu.
NAČINI PLAČILAPonudnik omogoča naslednje načina plačila: a) plačilo z bančnim nakazilom. Nakazilo na račun upravitelja spletnega portala – AX SYSTEMS ADRIA d.o.o. (po ponudbi / predračunu) b) plačilo po povzetju. Naročeno plačate ob prevzemu. c) s plačilno oziroma kreditno kartico (Activa, Mastercard, Visa, Visa Electron, BA Maestro) na spletni strani www.hiša-sonca.siPonudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in izdelke vrniti, če je to potrebno in mogoče.
CENESpletna cena velja za registrirane uporabnike spletnega portala hiša-sonca.si. Registrirani uporabnik spletnega portala postane uporabnik z registracijo na spletnem portalu hiša-sonca.si.
Cene zaradi lažjega pregleda izpisujemo z in brez DDV.
Vrednost najmanjšega naročila je 25€ + DDV.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.
POSTOPEK NAKUPA 1) Naročilo v čakalni vrsti/v pripravi/sprejetoPo oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto v čakalno vrsto. Na tem koraku ima kupec v roku ene ure možnost preklicati naročilo. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila. 2) Naročilo potrjenoČe kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo. Ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena. 3) Blago odpremljeno/pripravljeno na prevzemPonudnik v dogovorjenem roku blago pripravi in odpošlje.
PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA, VRAČILO BLAGAFizične osebe, ki sklenejo pogodbo na daljavo skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov, imajo pravico, da v štirinajstih dneh na kontaktni naslov sporočijo, da odstopajo od pogodbe, ne da bi jim bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.
Za vračilo oz. odstop od pogodbe pošljite pisno ali elektronsko sporočilo na naslov AX Systems Adria d.o.o., Pot na kolodvor 4, 4000 Kranj, ali na e-naslov ih%40ofniša-sonca.si. Če kupec odstopi od pogodbe, mora prejeto blago na naš naslov vrniti v tridesetih dneh po sporočilu. Če kupec izdelek začne uporabljati, pa si premisli, izgubi pravico do odstopa od pogodbe. Tudi sicer mora prejeto blago vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec.
Če naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost ter v primerih, ko nakup ni izveden na osnovi pogodbe, sklenjene na daljavo, določila prejšnjega odstavka ne veljajo. Morebitne zahtevke za vračilo blaga bomo v teh in podobnih primerih obravnavali individualno in pri tem v največji možni meri upoštevali vse razloge in okoliščine. 
GARANCIJAArtikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.
Proizvajalec je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom prodajalca. Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 30 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom. Kupec lahko garancijo uveljavlja tudi pri prodajalcu, vendar tudi v tem primeru velja določilo iz prejšnjega odstavka. Vračilo blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu, kupec z vračilom nima stroškov.Garancija preneha veljati v primeru malomarnega ravnanja z izdelki, nepravilne uporabe, mehanske poškodbe ali okvar s prisotnostjo višje sile. Prav tako preneha veljati garancija v primeru, če se izdelek predela ali da izdelek vgradi nepooblaščena oseba (v primeru vgradnje blaga pooblaščene osebe naj se račun vgradnje glasi na kupca izdelka).
DOSTAVANaročeno blago Vam bo dostavila pogodbena dostavna služba. Strošek dostave bo zaračunan skupaj z naročenimi izdelki na predračunu, razen če ste se odločili za našo brezplačno dostavo pod našimi pogoji ugodnosti. Strošek klasične dopoldanske / zgodaj popoldanske plačljive dostave med delovniki je sledeč: - manjši paket poslan po pošti (do cca 2 kg) = 5,00 eur - srednji paket običajne oblike (do cca 10 kg) = 9,50 eur - večji paket običajne oblike (do cca 20 kg) = 12,00 eur - paket neobičajne oblike (1.5m - 1,99m, do cca 25 kg solarni paneli, sterilizatorji in podobno) = 18,00 eur) - dostava drobnega blaga z manjšim tovornim vozilom = 50,00 eur - dostava velikih in težkih izdelkov (bojlerji, večje število solarnih panelov in podobno) =  od 50 do 100 eur - dostava materiala z razlaganjem = po dogovoru oz od 100 eur naprej - dostava v tujino (odvisno od vrste blaga in destinacije) = po dogovoru
Za naročila nad 1000 EUR je lahko dostava brezplačna skladno z našimi pogoji ugodnosti!
Strošek dostave plačate skupaj z naročenimi izdelki v sklopu predračuna kjer je strošek natančno definiran!
Če izrecno zahtevate in zapišete pod opombo pri oddaji naročila je lahko dostava tudi v popoldanskem terminu in/ali pod dodatnimi opcijami, vendar je za to potrebno doplačilo skladno s cenikom dostavne službe oz. po dogovoru.
Osebni prevzem naročenega blaga:Naročeno blago lahko prevzamete tudi osebno v Kranju ali po dogovoru (Podčetrtek). Predpogoj je oddano naročilo preko spleta in plačilo po predračunu, naročeno blago pa lahko prevzamete s potrdilom o plačilu na dogovorjenem naslovu.
VARNOSTPonudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.
VAROVANJE OSEBNIH PODATKOVPonudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.
KOMUNIKACIJAPonudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine: a) jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila, b) pošiljatelj bo jasno razviden, c) različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih, d) jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil, e) željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.
VARSTVO OTROKOglasna sporočila bodo jasno razvidna (upoštevajoč starost) in jasno ločena od iger in tekmovanj. Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti. Ponudnik ne sme sprejemati naročila od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi zato imel izrecnega dovoljenja njihovih staršev ali skrbnikov ne sme sprejemati kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke. Prav tako ponudnik tretji osebi ne sme izdajati podatkov, sprejetih od otrok, izjema so starši oziroma skrbniki. Ponudnik ne sme ponujati prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.
ODVEZA ODGOVORNOSTIPonudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla. Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka. Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.
PRITOŽBE IN SPORIVsako pritožbo in reklamacijo bomo obravnavali v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov.Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova ih%40ofniša-sonca.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je sprejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.